söndag 7 februari 2010

De här är verkligen inte vår dag

Nu har jag slut på alla lådor så nu kan jag inte packa mera innan jag får tag på fler.
Därför sitter nörden vid datorn.

Hade världens översvämning idag morse i Wc'n när jag hade duschat( upptäckte det först när jag steg ur duschskåpet). Jag har inte sett dess like... Riktigt på sant.. det var så mycket att det började rinna över kanten och ner på tambur golvet. Ca 5 cm vatten låg tätt över wc golvet..  det var att ta fram sugkoppen och fösöka suga från silen på golvet, efter några försök lyckades vi. :D 
Sen har vår tvättmaskin fått nå fel.. vi skulle ju "promt" tvätta efter incidenten förstås.. Nåja det gick bra, men maskinen har fått nå crazy fel.. den ger i från sig otroligt med oljud. Helt grymt, nå jag lät den tvätta färdigt. Men nu får jag nog gräva fram garanti lappen och föra den till gigantti. De här är ju verkligen vår dag. 
Tror att jag skall hållas inne och inte fara ut vem vet vad jag råkar ut för då. 

Jo en sak till, Till på köpet låg ju fönen på golvet ikopplad i väggen. Jag skulle ha kunnat få världens elektrisstöt. Jag skulle ha kunnat dööö. :) Nåja det där med elektris och dusch, vatten m.m. Har jag ju varit med om förr. 

Nu måste jag nog fortsätta med någonting, kan inte sitta här. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar