fredag 13 maj 2011

Fröken hormonstinn


ojoj vad längesen, har tänkt på bloggen varje dag nästan sedan jag senast skrev. Har en tung period jag går igenom nu. Vi har sjukt mycket pågång i skolan, och jag har faktiskt gett upp. Jag orkar inte... jag bröt ihop idag när läraren sa hur mycket som var fel i mina praktikpapper som sen inte alls var fel. Jag grät som ett litet barn och sa att jag var hungrig, förutom att jag också hade mens men det sa jag inte. :D Jag är helvetes trött på allt nu. Förutom också att det finns en annan sak som ligger bakom allt detta att jag inte orkar med skolan osv. Men ingen fara jag ser väldigt ljust på sommaren men skolan tär på mig nu så jag vet fan inte hur allt skall gå ihop. Å nu har jag huvudvärk som fan. Jag får väl bara hoppas på en bättre dag imorgon.



1 kommentar: