söndag 18 april 2010

Botnia Punishment

Här kommer ett par enstaka foton från igår.
Hade otroligt roligt, Ni sku vet vilken fiilis de va när Katja Kalliokoski vann över Dalia Grakulskyte från Lithuania. Heeeelt sjuk alltså.. Jag har aldrig varit med om något liknande.
 Och under matchen jisses vilka slag hon gav, den andra bruden fick nog sig rejält. 
 ojoj.. synd att man inte fick filma och heller inte fota. Men småningom dyker det nog upp foton och film på hemsidan. Länkar det sen hit när det har kommit :)


Vårt sällskap Mia & Kim 






Hann ta ett sista foto just innan det starta hela alltihopa.

De blir nog fler Punishments för min del. Sku va grymt kul att börja träna MMA också, att bli tränad av Klockars sku int alls vara fel :) 

------------------------------------
Nu ska jag njuta av dagen som e kvar, har ju haft morgonskift idag. Blev ju int direkt många timmar sömn så igentligen borde jag ta en tupplur. :) Vi får se hur det blir, först måste jag ha nå mat.

 

3 kommentarer:

  1. Elli, ja har mang gang tänkt fråg.. Hu känner du/ni Kim o Mia?

    SvaraRadera
  2. Mia e Jonas syster! :) Vem Pia ere som frågar? Känner do dem? :)

    SvaraRadera
  3. Pia från sjukis.. Ja e småkusin me Kim ;)

    SvaraRadera