fredag 16 april 2010

oh my god!

Lever i någon sorts filmvärld jag nu...efter att man tittat på den helt fantastiska film. 
"The ugly truth".

Ja bara älskar rollen som Gerard Butler spelar. Katerine Heigl e också helt galet bra.


Rekomenderar starkt denna film. 


E sååå glad ja nu. :)


Nog får jag väl säga att Gerard e sjukt snygg också. Man blir ju knä svag för mindre. ;D (Sorry Jonas, du e nog snygg du också) ;) Men jisses vad det finns fina människor här i världen. :))
Vi e såå vackert folk.


Jag vaknade kl 7 idag, kan ni tänk er det. Jag har inte stigit upp så tidigt av mig själv någonsin. Okej, Cascada var en liten orsak till varför det hände. Men att jag steg upp det var ett under. Nu ska jag gå i duschen, sen in till stan. Måste ha något snyggt tills imorgonkväll när vi skall på MMA till amarillo. Ha de gött alla, och vårda er själva. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar