torsdag 15 april 2010

-Dagen é din-

Sku va grymt trevligt att ha någonting roligt att berätta.. men ja har tyvärr int så myki att kom med idag. Jobbade morgonskift idag, var fruktansvärt trött när jag kom hem så jag somnade bums på soffan. Jonas kom hem en timme senare och pussade mig vid ankomsten. :D Jag hade tydligen blivit livrädd och dragit täcket över huvudet och frågat vem som var här.. hihi.. hade också pratat i sömnen förra natten. Hade tydligen satt mig upp i sängen och frågat var jag befinner mig, Jonas svarade att i sängen hemma. Jag hade inte alls förstått det så han var även tvungen att säga hela hemadressen innan jag förstod. :D 
Så lite har jag fått skratta ut idag, eller igentligen ganska mycket. :)

Jag har med andra ord haft en bra dag. Imorgon har jag ledigt få se vad som händer då. 
Har en kaveri jag tänkte ta kaffe med någon dag, imorgon skull passa perfekt. :)
Nu ska ja bara lev livet. :D 
Ha d bra alla! Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar