måndag 26 april 2010

Kommundirektörens gripande tal






Idag har jag varit hemma i Årvas. De ha vari lungt och skönt! Vi har varit och ätit till den nya vietnamesiska restaurangen, och jag åt en vårrulle för första gången. Men det mest speciella med hela händelsen när vi väl hade ätit vår mat var nog när Oravais kommundirektör kommer in till restaurangen med en blomma och önskade dem all lycka. Mamman som kokade mat var så glad och tackade oss alla för att vi kom dit och åt hennes mat. Jag blev så rörd, som tur la igen märke till att jag blev alldeles tårögd, jag skulle lätt ha börjat storböla där också om jag inte hade fortsatt koncentrerat mig på efterrätten.

De var ett special moment till och med för mig. :)

Nu har jag tre dagar till ledigt, få se vad som händer imorgon, hoppas ju på något speciellt. :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar