söndag 7 november 2010

Firandet är över

Denna helg har minsann varit händelserik. 
Två dagar i rad har vi firat en 23 åring och en 25 åring.

 Jag med mina kom å pajj me ögon :)

Jag & Nilla

 
Emma, Tove och Pernilla

Hanna & Emma

 Thessi & Tove

Mums

Under fredagsnatten blev det fullt ös på dansgolvet. 
Så pass så jag var tvungen att gå hem bar fota pga att fötterna var så fruktansvärt sjuka efteråt.
Mindre skönt, spec. när marken var kall och våt.

Nåja den kommande dagen fortsatte med mera fest. Men jag då däremot tog det lungt. 

Jag färdig för kvällen.

Tove färdig för kvällen. :)
Jag måste säga det var en grymt spännande att få sminka henne. 
 Och jaa, jag har varit nervös hela vecka för det. :)

Anna, självaste födisbarnet. 25 år. :)

Jaaa, kort och koncist. 
Lyckad helg.
---------------------
Imorgon tillbaka till verkligheten. SKOLAN! Härregud jag har inte suttit på lektioner på nästan 18 månader. Grymma öde. Spännande och roligt skall det bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar