tisdag 9 november 2010

Skolan tar över

Tyvärr finns det inte mycket tid för bloggen nu. Skolan har börjat. Jag har sjukt mycket skolarbeten och tenter som skall läsas på nu. Eftersom jag har några kurser som lämnat efter har jag ännu mera än de andra. Jag suckade tungt idag. Hittills har jag 5 tenter som skall tentas, och ännu har vi inte haft alla lärare, för vi har ju bara hunni gå två dagar i skolan ännu. På dessa två dagar har vi hunni få 3 arbeten och 3 tenter som skall skrivas och inlämnas före den 15 december. Som sagt och jag special fall har två tenter extra inom det datumet. Ännu till på köpet skall vi börja planera slutarbetet för vi skall ha en ide redan till Januari. Satan, och jag vet inte vad jag vill skriva om och dessutom vet jag inte heller vem jag skall skriva det med.

Det ända positiva är att jag tycker väldigt bra om min nya klass.

Men nu e bara frågan den. Fixar jag allt detta?

 

4 kommentarer:

  1. Uj, låter helt ärligt för jäävligt dedär :/

    SvaraRadera
  2. Kämpa på :) ger styrkekramar

    SvaraRadera
  3. KLAART do jär! <3 Liika sveittot för hjärnan me massa jobbiga skolarbeit som för kroppin ti trän hårt på gymmi.. Känns j*vlit braa baaket tå man har e undan eller hur?? *lyckospark i baken*

    SvaraRadera
  4. joo så ere faktiskt.. ja måst böri tänk så no :) Tack <3

    SvaraRadera