tisdag 14 december 2010

Give some space, tack!

Vaknade just efter att har legat på soffan och drömt. Jag har haft värsta mardrömmarna. Fy usch.

Inte roligt alls!!

Bäst att larva sig lite dååååh, för att tänka på roligare saker. Obs. jag är bara 23 år, helt okej att jag har detta beteende.

Du gör mig sååå heee-eee-eet kan ingen fatta det. 
Tyckte jag behövde lite botox. Så nu känner jag mig som kissie igen. Sjuukt nöjd jag är asså.



Nu skall jag titta på paradise hotel och drägla mig över Emauels sexiga hår.. tänk brudarna som fått slita och riva i det där. ;D

Jo bye the way vi fick syn på denna B-kändis i sthlm i Fredags.
Känner ni igen honom?




Dessutom efter den läskiga drömmen är nu min hals helt fucked up. Det sliter och river i den som fan. Vet inte vad jag skall ta mig till. Måste jag bli förkyld igen??? Jag orkar inte och dessutom har jag inte tid!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar