måndag 13 december 2010

vår resa till Stockholm

Helgen har minsann varit händelserik och mycket rolig. 
Sista natten hem blev ingen sömn alls. Festen slutade kl.07.00 när båten var i land. 

Globen blev en häftig upplevelse. När vi steg in i arenen, hann jag bara svänga mig till höger och det första man ser är fyra Årvas bor.. haha ..hur sjukt är inte det.

Annars hann vi också shoppa två dagar i stan. Så nu e jag fattig och får leva snålt resten av månaden. Men vet ni, resan var värt varenda öre.



 Tove ger Emma en hård spank :D




 Skååål och in i dimman :)
 V träffade också Jenny som numera bor i sthlm. :)
....Kiss me honey honey kiss me... :)
Sen får Hanna en våt kyss :D 
Ute på deck.

don't steal my suffeli :D


Bilderna är långt ifrån i ordning. Hoppas ni förstår att jag inte orkar bry mig efter allt partajjas. :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar