fredag 31 december 2010

"The lookout"


Denna film tittade jag på nu imorse, mycket bra film. Det handlar om en kille som är med om en bilolycka, och efter det förändras hans liv.

Borde snart släppa taget om min vana med film varje dag, känns lite för lyxigt. Skolan börjar på onsdag, och börjar med examensarbetet på måndag. 

Men en sak har jag inte berättat att jag har börjat på aerobic. Härregud that is so not me.
Jag är ju den som skall vara i vikt salen tillsammans med karana. Igår och i förrgår var jag på zumba, och härregud vad stel jag är, lite rumpa kan jag shejka, men de e liksom allt. Men nu e jag så fokuserad att börja träna min motion så jag skiter totalt i hur det ser ut. SEN när min motion börjar bli till något dååå kan jag fokusera mig på hur det ser ut. Så nu får ni puffa mig med ett lycka till. Hela januari månad kommer att bli full proppat med aerobic. Niiice :) Vi får se hur det går med styrketräningen. I.o.m att jag endast har skolan 1 -2 dagar /vecka hela januari kommer jag antagligen att hinna ganska mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar