fredag 17 december 2010

NITAR, LÄDER OCH NYA GLASÖGON

Förlåt nu men jag har blivit beroende av att ta ego bilder. Ja måste ju bara få visa mina nu glasögon. ;)



I löööööv them! 5 € från HM, inte illa.

Annars har fredagen varit helt suverän. Har hunnit med huuur mycket som helst. Lunchat på amarillo men en gammal god vän. Träffat Nilla som jag ser allt för sällan, plussss att jag träffade Tove och Hanna snabbt.
 
joooo och dessutom hittade jag en Guess plånbok idag som jag direkt började älska, den är gjord av nitar och läder. Ja vill så himla mycket ha den så jag vet inte vad jag skall ta mig till. Den skulle matcha perfekt med min jacka och min väska. 
Snart är det jul men tyvärr tror jag det är för sent att önska. :P
Idag är det fredag och imorgon är det lördag. Visste ni det? :D


Imorgon väntar begravning och det känns mycket jobbigt, senast jag var på begravning var år 2005 när en vän dog endast 19 år gammal.
Imorgon skall min farbror begravas, han dog i november dagen efter min pappas dödsdag. Suck suck, inte alls roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar