måndag 20 juni 2011

Att vara ensam

usch dessa ensamma kvällar man skall gå igenom. Bäst skulle ju vara att gå ligga när man börjar känna sig rastlös och ensam. Ibland faller en tår och jag tycker synd om mig över hur situationen blev. Men oftast går det snabbt över och jag samlar krafterna och försöker se framåt. Jag har konstaterat att det är bäst att inte tänka för mycket annars blir det bara jobbigare. Mina två katter ger mig så mycket livsglädje och det fyller upp min vardag något enormt, jag är så glad att jag har dem.

Imorgon skall jag få träffa mamma, ringde åt henne idag och vi kom överens om att imorgon kommer jag "hem" och hälsar på. Nu låter ju det där lite konstigt att jag skall åka hem för det kommer jag ju inte att göra. Jag skall åka till Vörå för nu har hon nämligen gått och blivit Vöråbo. Känns nog så konstigt måste jag säga. :D  Roligt ska det bli iaf. :)

Hälsade på J tidigare ikväll, till honom hade jag med hemlagade klyftpotatisar. Han älskar mina klyftisar. :D Och det gör jag själv också.  Där låg jag på soffan och sov ett tag sålänge han skrapade mig i håret och åt klyftisarna. Sen åkte jag hem.

Ikväll har jag tittat en bra film och nu tänkte jag faktiskt gå och lägga mig, klockan rusar så iväg.

Nåja godnatt och adjö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar