måndag 13 juni 2011

Life goes on


Ett tag sedan igen nu jag skrev senast. Nu har jag äntligen mer och mer börjat vänja mig med det "nya livet". Hänt en heldel som jag inte nämnt tidigare i min blogg. Från första juni flyttade jag ensam. Så nu är jag officiellt singel kvinna om jag skall gå rakt på sak. Känns så konstigt och ofattbart. Jag har haft svårt att förstå att det är sant men mer och mer har jag börjat inse. Jag älskar min nya lägenhet, den känns trygg som precis ett hem skall kännas. 
Har ännu lådor som borde packas upp, och idag tänkte jag faktiskt ta tag i det och börja på, det regnar ju nämligen där ute och det känns så skööönt, härlig luft här i lägenheten nu, förra veckan var så hemsk så det gick int att vara här inne, och stackars kissorna kuna int ens sitta på balkongen. Sen ikväll ska jag prova på ett gympass med Jonas. Runt två veckor sedan jag var där senast, och det känns som kroppen har fallit ihop totalt redan. Maten har ju inte varit riktigt bra heller så inte alls konstigt.

hah.. ett personligt inlägg fick jag ihop. Kanske jag kan börja blogga igen nu. :P ja vi får se :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar