tisdag 21 juni 2011

Nya träningskläder

Jag fick hem mina kläder idag, och jag älskar dem. Visst e di snygga? :D
Passar perfekt. :P Men hmm, man skall nog int gör allt för mycket poser i dem...haha.. plötsligt så blir det lite spännas här och lite spännas där.
Blir galet roligt att fara till gymmet idag. Skall försöka ge järnet i sommar nu och äta äta äta, för som man ser har jag redan sjunkit ihop lite, man känner det åtminstone på gymmet. Måste köra lättare vikter osv!
Maten har varit så skit sedan jag hade praktik!
Tänk om man ändå skulle ha total fokus hela tiden och äta de där 5-6 målen /dag som jag borde göra.



Annars har jag min sista lediga dag idag. Imorgon börjar jag jobba igen. Tycker jag har haft alldeles för mycket ledigt nu så det skall bli skönt att få lite rutin. :P

Nu skall jag äta ägg, kanske se en film och sen åka iväg till gymmet. Känner mig laddad som sjutton idag. Tänker träna bröst och axlar.

1 kommentar:

  1. supersnygga.. :D
    ..du sko ha komi ut på en visit tå du entå va i Vörå.. :P ..men vettja du ska hid na fleir gangor.. :)

    SvaraRadera