måndag 23 augusti 2010

Att jag aldrig lär mig

Jag gjorde det igen... att jag aldrig lär mig fast jag vet konsekvenserna. Men mammas sockermunkar är ju så oemotståndligt goda. Vi har varit till bertby och träffat min kusin och hennes otroligt söta lilla tjej idag, och det var då munkarna kom in i bilden. :D Jag åt dessutom choklad påvägen hem för att hålla mig vaken när jag skulle köra.
Gympasset gick så totalt skit, jag var spyfärdig genom hela passet pga de härliga munkisarna och chokladen.

Ja lyckas så himla duktigt med min kylhydratfattiga diet. Visst tycker ni också det :D

Nu skall jag ta fram min köttklimp jag stekte i ugnen igår. Sen skall jag bänka mig ner framför tvn för kl.21 kommer "Robban" från FST. Aschberg har ju lagat ett program om oss finlandsvenskar varför vi är så envisa med att prata svenska. :)

Byeee Höörs! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar