fredag 20 augusti 2010

Vi skyller på katten

idag e ja så himla uttråkad. De nog när jag har vakat. Sover så himla länge. Hinner ingenting. 

Ja sku ha kunna fara till Årvas ikväll och sen vidare till juthbacka. Men lusten försvann. 


Bio sku ha varit ett alternativ också. Men ja fick ingen med mig. 

Vi får se när Jonas kommer hem från gymmet, om de sura minerna fortsätter från oss båda. De nog jag som har varit problemet idag. + Katten som har skit i rövhåret. Vi började med att jag höll i frassen men de gick inte. Han hatar mig nästan. Så de blev Jonas uppgift. Han har kämpat en timme med att klippa rövhåret. Så de klart vi båda blir på dåligt humör. Ja tror allt blir bra när han kommer hem. :) Nu får vi bara vänta till nästa gång när Casanova skiter sig fast i håret.

Ja tror ja ska titta en film ja nu, för att gå vidare i livet.
Ha en underbar helg, alla! :)
 

1 kommentar:

  1. Skitkul..fniss...
    Ha en bra kväll, synd att du missade årets marknad.. men du hinner ju i morrn åxo..
    Pia (from work)

    SvaraRadera