söndag 15 augusti 2010

Girls night out

Det blev en galen kväll igår. haha.. Går ej in på detalj
Ser totalt slut ut idag, Jonas kom nyss och smetade ögonkräm runt ögonen på mig. Han använder ju det dagligen. Vi ska se om mina mörka påsar under ögonen försvinner nu dååå. 


FOTO-MARATOOOOON från igårrr.





Anna :)

 Vinflaskan i högsta hugg.
Se människor plötsligt bytte jag outfit. Klänningen är Toves och bältet Emmas. 
Vi hade ätit så mycket ost och kex så min dåvarande klänning blev för liten, och de e faktiskt nästan sant. :)
Den rosa kommer faktiskt att byta ägare bara jag har betalt kroppsbonaden.


Tove hade just dödat en spindel. Minen säger allt. Men oj vad hennes outfit var fin igår. Ni borde ha sett skorna till.

Vår sweet sweet Emma :)



Nej nu e de färdigt. Ha en bra söndag. 
Min uppgift idag:
Vårda min krapula så gott jag kan. 
Äta fet mat
Titta film
bara vara
Precis så skall en söndag vara.
Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar