torsdag 26 augusti 2010

2 nätter återstår

Då va mitt sista kvällsskift över. Nu har jag bara 2 nätter kvar. Va jobbigt! ;( 
Jag har svårt att förstå att jag inte kommer att jobba där mera. Åtminstone inte på ett tag.
Ja ringde till Malax hemsjukvård idag och berättade att jag skulle komma dit nästa vecka. Jag var så välkommen. Hon lät mycket trevlig. De enda jobbiga blir att man måste ta bilen dit, och att man måste stiga upp tidigt varje dag. Nåja lite bättre, vi börjar ju faktiskt 8. Det som jag inte ser framemot är psykpraktiken, den kommer om ca 5 veckor. Men som sagt den kan bli bättre än vad man tror. ja skulle så ha velat vara på någon avd. men nää de gick inte alls.

Nu ska jag försöka få nå mat i munnen. Börjar bli riktigt hungrig. Det blev lite intensivt de sista timmarna på jobbet. Plötsligt droppade det in allt möjligt. Hann knappt dricka vatten så jag fick sådan huvudvärk. 
Men men ha det gott! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar