tisdag 1 mars 2011

Dagens workout



Idag har min dag bestått av tentläsning tillsammans med katterna. Cascada deltog stenhårt genom att rulla sig runt precis där mina papper låg, hon var liksom all over the place. Jag fick heller inte anteckna då började hon bita i pennan.


Har också kollat hela Oscars galan från början till slut som jag missade i söndags eftersom jag somnade. suprise.
Ikväll blev det också en snabb date med tre vänner. Sen for jag direkt vidare till gymmet. 
Träningen gick skit. Jag hade ätit en kykling toast på Waynes coffee innan jag kom dit och min mage svällde upp som en ballong och jag fick skit ont, jag kämpade mig igenom tre rygg övningar med 3 set /gång. Sen resten av tiden tittade jag på när Jonas tränade. 


Nu blir det duschen och sen natti natt. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar