söndag 20 mars 2011

Skön söndag,



Vilken njutfull helg tycker jag. Som sagt alla mina planer för lördagskvällen slopades. Jag var totalt slut efter morgonskiftet och skolveckan som hade gått. Jag sova hela kvällen på soffan här hemma i min ensamhet. Jonas hade KARAkväll med sina vänner. 

Otroligt skönt det kan vara ibland att få vara ensam hem. Under natten vaknade jag efter min kvällssömn på soffan och fortsatte där jag slutade, jag håller nämligen på att lära mig photoshop, under tiden kollade jag även en film på tv som jag redan hade sett. En stund senare somnade jag om på nytt. 

Vaknade när Jonas kom hem, somnade om under tiden han skrev ett blogginlägg om brudarna som trodde han var homosexuell. Sen vid 5 tiden tvättade jag av mig sminket och kattornas matkoppar och sen gick vi och la oss.
Vaknade otaliga gånger under morgonen eftersom båda kattorna satt vid min huvudkudde och pratade med varandra när de tittade ut genom fönstret. Vid 10 tiden gav jag upp flyttade mig till soffan och kollade en härlig film. 




Nu skall jag gå i duschen för om en knapp timme skall vi köra mot Vassor och fira svärmor som fyller 60 år.
Jag tror det blir en mycket givande dag. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar