onsdag 23 mars 2011

"Till det som är vackert"

Hej alla kära! Dagen står liksom stilla här hos oss idag, känns det som. Vad slöa dessa gym-fri dagar är. Det ända, hehe ja det ända som har hänt idag är att jag har varit på obduktion, 3 h gick det åt det på förmiddagen. Sen eftermiddagen har vi haft ledig. Obduktionen gick som den skulle och två gånger tänkte jag nääästan spy pga en viss lukt. Att gå två gånger på obduktion för mig räcker riktigt väl till för hela processen är ju inte direkt behaglig.


Nåja nog om obduktioner. 


Nu till dagens film som jag tittade idag. En svensk film faktiskt. Den fick mig lite nyfiken, det uppstår nämligen kärlek mellan två personer som har en ca 20 års åldersskillnad. Så fint eller hur. Men men sen när jag började se den och tills jag hade sett den klart blev jag lite sur över hur allt utspelade sig sist och slutligen. Jag hade nämligen andra förväntningar. Men filmen var ändå helt okej. Ni kan bra väl se den någon gång när ni har tråkigt. :P Eller så tittar ni den inte alls. Your choice! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar