tisdag 8 mars 2011

f***k kvinnodagen

Idag är jag sliten och mår rent utsagt riktigt piss. Ett återkommande problem varje månad. Suck.
Sängen sku vara bäst idag, men jag måste börja räkna, nu ha jag skjutit upp det i 1 1/2 månad.
Jag får bara bita ihop och hoppas jag börjar må bättre snart. Idag är det ju kvinnodagen och alla kvinnor skall firas. Jag firar då däremot inte att vara kvinna idag. Fastlagstisdagen är det ju också, den kommer jag knappast heller inte att fira, eftersom jag inte tänker äta någon fastlagsbulle. En annan grej som firas idag är också fastlaskiainen, då pulkar man tillsammans med andra studeranden och gänget som har bästa pulkan vinner, sen festar man på Ollis. Det kommer jag heller inte att delta i.
haha..jag tror det finns ingen tråkigare än mig idag.

Men Ni som skall fira allt det här, kör på stort och ha roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar