söndag 18 oktober 2009

Dåliga matvanor

Måste klämma in ett kvällsinlägg här ännu innan man går och lägger sig. Skönt att ha denna dag över, men inte alls skönt med måndag imorgon, för att då börjar en tung vecka med bara morgonskift, vilket betyder upp till jobbet kl. 0700 , nästan varje dag, förutom på tisdag och torsdag.

Nåja imorgon blir det gymmet, skönt. Nog för att gympassen gått
åt skit de senaste två veckorna, jag väntar bara på den perioden då man känner sig på topp med träningen, men men tror det tar ett tag innan jag kommer i samma form som tidigare. I och för sig tyngre vikter lyfter jag men det känns ändå skit med maten och sånt. T.ex idag har jag ätit gröt till frukost och sen en halv rullkebab som vi beställde från jobbet och nu ikväll en limsa och några turkiskpeppar. Liksom vart har motivationen farit, borde ju äta kött kött och kött varje dag, och mera nyttigare. Nåjaa kanske man lyckas komma igång här i höst. Det är matvanorna som borde vara i skick när man tränar annars är det plus minus noll att jag går till gymmet varje dag. Här kommer en bild hur formen sett ut i Januari. :( Blä liksom, idag känner man sig bara fet och otränad. Men så där blir det när man jobbar 3 skift. Man slarvar med maten...m.m. Bäst med tid har man ju när man går i skolan.

Nä nu blir det att gå och sova, skall stiga upp kl.06. imorgon. Huhu.. skulle gärna ha haft sovmorgon. :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar