måndag 19 oktober 2009

Nyttiga dagar

Hej igen!

Sitter framför datorn nu och fördriver tid. Har mat i ugnen och potatisen kokar, är vrål hungrig så jag väntar att det skall bli färdigt snaaart. :) Sålänge har jag några bilder idag igen att visa. :)


<--- Här
har vi Cascada som trivs så bra att sitta på Jonas rygg, det börjar med att hon först klättrar upp för benet och vidare upp till nacken och sen sätter hon sig ner där. :D




Här har jag kotletterna jag väntar på att skall bli färdiga. Skall börja småningom packa ihop väska med gympa kläder, smink m.m. För imorgon har vi tykydag från jobbet, det betyder att vi har en motionsdag eller aktivitetsdag eller vad man nu skall kalla det. Så imorgon är vi en liten grupp som kommer att fara på Zumba mellan kl. 8-9 på morgonen, sen kommer vi att bege oss vidare till simhallen och duscha, simma om man vill, sedan vidare till strampen och äta och sen på sminkkurs. Och allt detta bjuder arbetsplatsen på, i och för sig lyxmat på strampen får vi inte men lite lunch efter zumban. :P Sen finns det nog någon gräns hur mycket det får kosta. Men som sagt t.ex simma behöver inte jag göra, i och för sig, borde ha ett armband någonstans i lägenheten som jag säkert har några simturer kvar på, men de e ju 2 1/2 år sedan jag använt något av det. :D Nåja en hälsosamdag blir det imorgon iaf. Skall försöka undvika godis och bara äta nyttigt. Nu tror ja det börjar bli färdigt i ugnen. Återkommer en annan gång. Baj. :)

Oj det blev ett till foto på kissorna. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar