fredag 16 oktober 2009

fredagkväll vad underbart

oj så skönt det kan vara med fredag, tror faktist det är min favorit veckodag.
Idag har jag umgåtts med min vän Rico, vi har varit ute på stan i ruskvädret. Druckit kaffe på amarillo, vandrat runt i butiker, handlat godis på makuuni, tittat på film hemma hos honom. som resulterade i att jag somnade på hans soffa.... Hade även planerat som vanligt att göra ett gym besök, men efter många gångers godisätande före gymmet var jag tvungen att hoppa över gymmet idag, det slutar ändå med att jag börjar må jätte illa och nästan börjar spy så är det lika bra man står över gymmet nudå då man vet hur det går.

Oj när jag kikar mot sängen nu ser jag två små gullungar som ligger och myser (sover)tillsammans, riktigt ihop kurrade. Oj va de kan vara söta. Ångrar inte det minsta att vi tog dem. Idag har de varit hos oss en hel vecka. Sötnosar.

Kom nu på att jag skulle berätta mera om mig själv i detta inlägg, men jag tror nog det får lämna, jag misstänker att de som läser denna blogg är demsamma som följt den gamla tidigare. Och ni känner ju mig :P Sen har jag också konstaterat att denna blogg är lite mystisk. Man kan tex. inte söka blogg medlemmar bara sådär. Tycker det är lite tråkigt. Eller så är det bara jag som ännu inte riktigt har lärt mig hur denna blogg fungerar. :P

Har gjort ett avtal med mig själv att varje gång jag uppdaterar min blogg skall jag även ha en bild med att visa, bara för att göra bloggen mer trevligare. :) Roligt är ju det när jag har en ny kamera att fotografera med. :) Måste sätta upp en bild på hur den ser ut. Det är nog en helt vanlig kamera men liiite bättre en vanligt skulle jag säga att den är ;)
Sen kommer en blid på min kompis också, för att han är så snäll :P

Nu skall jag titta över maten som jag har i ugnen. Sen duscha och sen blir det Idol. :)

Vilket långt inlägg det blev :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar