måndag 26 oktober 2009

The night is over

Vaknade för en timme sedan, har endast sovit 5 1/2 h... lite väl lite.. kanske jag hinner sova igen en stund innan jag far till jobbet ikväll. Annars hade vi en riktigt riktigt lugn natt förra natten.

Idag har jag inga stora planer, ska äta frukost nu, få se om jag får i mig gröt utan mjölk :D Sen blir det lunch och sen gymmet.  Måste få i mig minst två mål innan jag far, annars orkar jag nog inte.

 

För att få tiden att gå tittade vi på Wallander förra natten.
"Hämnden". Helt bra var den.
Har inte följt med ett enda avsnitt sedan Johanna Sellström tog livet av sig.
Kanske jag borde fixa ner alla avsnitt som kommit sedan dess. Skulle ju nog kunna tänk mig att titta på dem nu.

Nej nu blir det frukost, magen kurrar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar