söndag 14 mars 2010

Film tips, och en fråga, HAR JAG BLIVIT ÅLDERS SENIL?


GI.JOE Rise of Cobra



Rekommenderas om man gillar action/krigsfilm. :)
_________________________________________________________

Annars har väl mitt liv rullat på ganska normalt sedan jag sist hörde av mig här.
Bilen min befinner sig på en verkstad. Själv skulle jag också behöva fixa till mig lite, känner mig ganska ofräsch nu just. Har sovit bort hela dagen. Skönt.. nu har jag lite små huvudvärk men de e nog efter filmen. Den va ju så spännande! ;) 
hehe.. måste ju berätta vad jag hade lyckats med igår,...eller rättare sagt glömt bort. :D
Under natten när jag vakade kände jag någonting skumt innanför min BH, igentligen funderade jag aldrig vad det var, undersökte inte saken heller destomera. När jag sen på morgonen kom hem från skiftet, slet av mig alla kläder, föll den elaka saken ur min BH som hade stämplat mitt bröst för resten av mitt. ? Okej, käre v'änner..jag har ju berättat historier förut, allt jag lyckats med härom åren. De e en heeel del. Till exempel när jag funderat vart mina lösögonfransar försvunnit..osv. sen upptäckt i duschen, ahaaa, de gömmer sig i min buske på huvuvet. Trevligt. 
Eller när jag skämt ut mig otagliga gånger pga min högljudhet.
Man borde ju verkligen skriva upp saker man gjort, som i stunden varit pinsam men efteråt garvat så man nästan kissat ner sig. 
Att upptäcka ett dygn senare att man förvarat en ögonskugga innanför BH, tycker jag verkar vara lite senilt av mig. Och att man knappt har minne av att man satte den dit, och heller inte riktigt vet varför man lade den dit. 
Jag hade helt enkelt bråttom att städa för vi väntade ju ändå gäster.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar