onsdag 17 mars 2010

IQ befriat inlägg

Efter att jag hämtat min bil från verkstaden idag, for jag genast till besiktningen efteråt. Tack och lov var allt i sin ordning efter att pojkarna på yrkes fått äran att skruva min bil, vilket de hade gjort bra. Tog en tur runt stan, for en sväng till vasklot vilket resultarade i att det blev en sväng till sundom också. Nåja när jag väl var där, blev det också en sväng till Solf.. genom en massa mystiska vägar. Nåja till sist var jag äntligen ut på väg 8, och jag visst precis var jag befann mig. Tidigare hade jag exakt planerat vad jag skulle göra ifall mitt lokal sinne skulle tryta så pass så jag skulle få blackout och inte minnas var jag var.. hmm.. har ju lyckats med det tidigare i andra situationer....Nåjaa. Det jag vill säga med allt detta är att jag är glad att jag har min älskade bil i körskick, nu ska jag köra med dej nästan varje dag, baby! ;))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar