lördag 20 mars 2010

Good hairday, everyday!

Har funderat några dagar nu varför min plattång alltid är i kopplad på morgonen när jag går till toaletten och skall börja ställa mig inför dagen. Men nu kom jag på det. Min feminima pojkvän använder den. Något sånt har han inte berätta. 
De senaste 1 1/2 året har han haft ganska stora problem tidvis med sin pannlugg. Men nu har han äntligen hittat sin bäste vän. Nu när jag vet det och börjar tänka efter så verkar han faktiskt mera lycklig än vanligt. Jag är glad för hans skull. :D 

Som han själv brukar säga, den här grejen har förbättrat min livskvalitet. 
Jo och han funderar även på att köpa en egen eftersom han tycker min är lite väl stor.


                                                       Bad hairday?



1 kommentar:

  1. haha skrattar som fan åt bilden,haha ser ut som han har lagt fingret i ett eluttag:Dhaha

    SvaraRadera