onsdag 17 mars 2010

NattUggla

klockan e snart 1, sitter fortfarande vid datorn..lyssnar på musik funderar över livet, läser bloggar.. njuter över att jag är ledig. Idag hade jag planerat att baka en drömtårta, hade handlat alla ingredienser, men de blev aldrig av, somnade på soffan sov kanske två timmar sen satt jag vid datorn,igen :b, en stund senare kom Emma hit på kaffe, gjorde pasta lunch "suprise.. ;) sen for vi och gymmade. 

Imorgon skall jag och hämta min bil från verkstaden, efter det blir det direkt till besiktningen :) 
Sen skulle jag kunna ta en trip till Åbo bara för att få köra min baby :D 
Jo, och det blir väl ett nytt försök med drömtårtan imorgon. Men om jag nu bakar en sådan betyder ju det att jag borde bjuda någon på kaffe. hmm, vi får se ;)

Kanske jag borde gå sova, Jonas har redan gått. Men han sover väl redan. Jag e inte det minsta trött, har ju nästan dygnet fortfarande upp och ner efter vakandet. Nåja för att inte sova hela dagen imorgon borde jag kanske gå nu :) Vi ska se först på fb om någon annan är lika pigg som jag och vill prata :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar