torsdag 10 juni 2010

14 årig gumma

Jag köpte en söt tavla igår. Har tittat på den för ett tag sen men jag undvek att köpa den då. Jag tycker om den, och den passar bra i sovrummet. :) Jonas gillade den också så då köpte jag den utan att tveka.
Den ser billig ut men skit samma. 


Sen ett foto på min lilla sötboll som trivdes bra i väska när jag satt henne dit. :)
Själv tycker jag att jag ser ut som en 14 årig elev som skall börja högstadiet. Kanske det är pågrund av alla klara färger jag har på mig och det vita hårt :D De ju bra att man ser ung ut när man annars tänker som en gumma. ;)



Få se vad man skall hitta på idag nudå. E lite sugen på att fara ut och springa, ja e ju ändå ledig. 
Känner mig tilika trött och skulle bara kunna sova. Kanske jag fixar en film från internet och bara myser i sängen istället. Gymmet blir ju ändå ikväll så. :) 
Ha en riktigt bra dag alla vackra människor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar