söndag 13 juni 2010

Mascara

 




Tack för tipset Emma, de här är faktiskt bästa mascaran jag ever had.
Rekomenderas starkt.
25 € kostade den, och den e absolut värt priset.
Den tål regnvatten och tårar, jag har redan testat.
När man skall tvätta bort mascaran skall man använda varmt vatten, då börjar den klumpa ihop sig till små gummi bollar. De finns inte någon annan mascara som kan tvättas bort så lätt som denna, enligt mig. :)
Nää alltså den e så grym!
Alla borde ha en sån!
:)

Igår var jag och Jonas ut till Amarillo och åt mat. De va sååå himla gott, jag åt lamm... mmm..
Sen blev det en brownie till efterrätt för oss båda.
Plötsligt konstaterade jag att mitt bankkort var försvunnet. 
Jonas var tvungen att gå hem i ös regnet och hämta mera pengar. 
Som tur fixade sig det :)
Det blev en fabulous kväll med kostym och klänning. I ösregnet. hehe..great

Tyvärr blundar Jonas!


Lamm med getost och djävulssylt.. Gott!!


 Nu har jag bara ett kvällsskift och tre nätter till. Heeeelt fantastiskt. Dehär e ju så ofattbart. Ni kan tycka att jag överdriver en aning men då får ni tycka det. :D  hehe.. ja menar, de ska ju bli skönt med semester! ;)

Nu ska jag fixa mig färdig för kvällsskiftet. Ha de gott alla! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar