söndag 6 juni 2010

Awesome kväll !!

Gårdagens 30 årsfest, var hur lyckad som helst. Vi befann oss på en villa i Köklot.
Idag är det mindre bra, om jag skulle ha fortsatt dricka mina 4 cider som jag hade köpt skulle jag ha mått mycket bättre. För när jag väl började på min första och hade druckit halva frågade Jonas bror mig varför jag dricker alkoholfri cider. Åh typiskt! Men det ordnade sig iallafall ! :D


Kvällen började med mat och dryck därefter badbalja & bastu, som sen pågick hela natten. Jag vågade faktiskt ta årets första dopp också. Gryyyymt kul kväll var det. 

 Presenten!

 Rebecka hade lagat en jätte god maräng tårta.

Vi tjejer började med badtunnan :)

Kia :)

Vi hade också en helt fantastisk solnedgång.

Födelsedags barnet var nöjd över sin cigarr som han hade fått.


Cheers!

Rebecka & Martin :)

Jag ser lite bekymrad ut. :)




Nu blir det att åka iväg till Vassor, sen skall vi till ett ställe med Jonas familj och grilla korv och annat gott. 
Kanske det blir en uppdatering ikväll igen, vi får se. :) Ha de gött alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar