fredag 4 juni 2010

livet är skört!

De ha varit lite dåligt med bloggandet denna vecka. Jag har haft nattskift sedan Tisdag, och det har hänt en del hemska saker under tiden. Var vittne till en dödsolycka, som ni säkert läste på tidningen om den unga pojken. En hemsk upplevelse. Livet går vidare men själva olyckan ser jag i huvudet hela tiden. När jag körde bil igår såg jag bara olyckor framför mig. Alla tankar går till anhöriga nu just, vilken fruktansvärd sorg de går igenom.
Det är tungt att se hur ett ungt liv rinner ur ens händer. De nog bara att inse att livet e jävligt skört.

Nu har jag ledigt två dagar och skall förhoppningsvis kunna koppla av och ta nya tag. Vi har en 30 årig man som ska firas imorgon, jag har på känn att det kommer att bli en bra kväll.

Ha ett bra veckoslut vänner och bekanta!

1 kommentar:

  1. Satt faktiskt o funderade här igår om du kanske hadd vari på jobb. Sånt som int bord hända...

    SvaraRadera