fredag 18 juni 2010

första semesterdagen..

 .....har jag
- Sovit länge, underbart!
- Mamma och Kurdish( vet ej hur man skriver ut namnet)  kom på besök
- Fixat frukost
- lagade mig i ordning
- Gått på stan, handlat lite.
- Tittat på en film.




Lyckades faktiskt hitta ett par jeans idag, jag är riktigt nöjda över dem. :)


Sen hittade jag också två stycken ur snygga dynor att ha på sängen, matchar perfekt med gardinerna.
Tyvärr ser dynan lite bleka ut på fotot.

Sen hade Kurdish med sig arabiskt bröd åt mig. Så snällt :) Jag har ännu inte vågat smaka på det men det doftar som pannkaka/vofflor.
----------------------------------------------------
och sen till filmen
YELLOW

Heeelt underbar film, och Roselyn Sanchez är ju såå vacker.
----------------------------
Ha de bra alla! kram Elli



1 kommentar: