söndag 20 juni 2010

Semestern fortsätter..

Jisses va svårt att få början på ett inlägg idag. Helgen har varit bra. På Fredag blev det lite småfestas men inte så mycket, vi besökte Ollis, Sky och Wild. Denna gång var faktiskt Wild bättre. :P Det kan nog hända att det blir Wild fler gånger i framtiden :)



Lördag tittade jag på Prinsen och Prinsessans bröllop hela dagen framtill kl. 17.30, då for jag med en kompis på bio, Sex and the City. Kom hem strax före 9 och fortsatte att titta på bröllopet och efterfesten. Jag hann nog fälla flera tårar under dagen, vilken underbar vigsel. På kvällen funderade jag tillsammans med min kompis hur det skall gå när hon gifter sig i sommar, jag kommer ju att börja storböla och sådär mysigt till också väldigt ljudligt. Hehe.. bäst att ta med sig bra med papper. :P

Idag har jag inte gjort någonting. Bara tittat på film. En krigsfilm kan ni tänka er. :P Jag e verkligen inget stort fan av krigsfilmer men denna var jätte bra. Rekomenderas!

 Ny vecka börjar och semestern fortsätter. Fantastiskt! Idag har jag känt mig en aning rastlös, så i fortsättningen e de nog bäst att röra på sig och inte lämna framför datorn en heldag, man börjar må lite illa. Men ibland e de skönt att bara titta film också, visst! :)

Nåja Hörs en ny dag. Bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar