söndag 2 maj 2010

Ärligt svar ;))

 Vappen helgen e nästan över nu... och jag har jobbat! :) Och de har ju funkat riktigt bra. Har ännu kvällsskift idag sen ledig imorgon och på tisdag börjar jag vaka.

Jo och annars tycker jag att det känns väldigt roligt att folk läser min blogg. Har ju konstaterat att ni e ju nog mer än 5 stycken som läser efter att jag fick min räknare att fungera :) 

Jag skulle aldrig klara mig utan bloggen mera. Skulle kännas otroligt tomt utan den. Har ju ändå bloggat över två år(tror jag det är) nu utan upphåll. Tänk va roligt sen om 20 år när man får läsa vad man skrivit. Skit kul.

Nu blir det ett par foton....och en fråga... :)


Min privata bodyguard :))


__________________________________
 



Okej, nu en fråga till er läsare, 
vilket hår passar mig bäst, långt eller kort hår? 
Ärligt svar nu bara :)

2 kommentarer:

  1. de långa e jätte fint. när har du haft de??

    SvaraRadera
  2. mitt långa hår, det hade jag innan jag klippte mig kort :D kortet e väl taget typ feb-mars någongång.

    SvaraRadera