fredag 14 maj 2010

Cornrows

Känns väldigt skönt att vara hemma efter denna jobbdag. :) Har kuskat patienter till avdelningen i hela 8 timmar. Jag är imponerad av de som jobbar som pat.transportör på heltid. Det är verkligen fysiskt tungt. 
Om jag får ge en vild gissning har jag väl ungefär gått ca 8-10 km idag. Så hemlagad helkötts hamburgare var jag verkligen värd. ;)
Imorgon börjar jag 7 så de e väl nog dags att gå duscha och krypa till kojs nu.

Dagens bild: 

 Andra gången jag har lagat rotflätor i mitt hår(på sidan), tycker de e ganska bra med tanke på att jag är nybörjare. ;) Hade en i klassen som var proffs på dessa flätor, hon hade alla dagar något nytt och häftigt, och de e sant vad som helst för skoj kan man hitta på med sitt hår, det gäller att vara lite kreativ bara. ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar