måndag 17 maj 2010

va e nu bättre än att ha ledigt

Oj vad det skall bli skönt att få andas ut ett par dagar nu, veckan som gått har varit tung på många vis. Jag hoppas jag kan njuta lite av de två lediga dagarna som kommer. Jag har fortfarande ett arbete som ligger efter i tidsplaneringen. Äh jag kan tyvärr inte gör nånting åt det nu. Måste gå till biblioteket imorgon och få tag i någon litteratur. Synd att det måste göras nu då när jag äntligen är ledig.

Ikväll har jag sovit ett par timmar och det kändes verkligen behövligt. Ska försöka mig på en tidig morgon imorgon så jag hinner med mycket under dagen.


När man väljer att inte sminka sig innan arbetet kl. 7 på morgonen då e man minsann trött.
Okej lite mascara hade jag faktiskt idag. Kanske jag borde börja sminka mig bara vid speciella moments. Hmm.. det tror jag inte går, för att mitt näst största intresse e ju faktiskt smink.
Idag var nog bara ett extrem fall. Mitt första på akuten ;)

Förflyttade mig till balkongen just, liiite svalare här, i sovrummet är det långt över 30 grader.

Ha det bra nu alla, och en stor kram till mina älsklings vänner... <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar