fredag 14 maj 2010

-Vad vill jag göra med mitt liv- ?

Åh, nu ha ja kommit in i en period igen då jag funderar och funderar e det dehär yrket jag vill syssla med.
Inte skall jag ju tänka så nu när jag skall tillbaka till skolan snart igen (till hösten).
Jag blir helt galen av alla tankar som snurrar.

De e klart jag skall fixa studierna för jag vill ju verkligen ha en högskoleexamen. Sen efter det, ja då får vi se!

Har så stora krav på mig själv och tvivlar ofta om jag är tillräckligt bra. Okej, mycket handlar om erfarenhet, och det kommer med tiden. De försöker man ju intala sig själv, men de inte så lätt ändå.

Jag trivs otroligt bra med mitt nuvarande jobb och jag har lärt mig så fruktansvärt mycket sedan höstas. Men ändå grubblar man och funderar, passar verkligen detta arbete mig. Det finns många olika inriktningar man kan välja och jag har bara provat ett få av dem. Iallafall skall jag inte ta några hastiga beslut i detta skede. Är ju väldigt impulsiv av mig men i detta fall är det nog bäst att inte ta några hastiga beslut.

Som sagt Sjukskötare skall jag bli, sen efter det, ja..hmm.. det får tiden utvisa. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar