torsdag 6 maj 2010

Sova, äta, blogga och jobba!

Här hemma spyr vi i mängd och massor. Jag är frisk ännu.. peppar peppar. De e Jonas som e sjuk. Han ligger på wc golvet och har gjort det sedan kl.4 inatt, det vill säga 13 timmar. Ja tror han har suttit på fb i något skede, :) men nu, och i morse va han nog så likblek.

Jag håller på vakar men har bara en natt till nu sen e jag ledig helgen. :) Otroligt skönt.
Hoppas ju på nå fest också till helgen, för att jag köpt en ny klänning, som jag skulle vilja använda. :)

Det kan hända att det kommer upp ett foto sen på den ;)


Nu ska jag äta min frukost gröt och sen gå till butiken och handla lite rotfrukter och mjölk. Skall äta god mat idag/kväll. :)  Ojoj klockan e redan 5. Så blir det när man sover tills man vaknar, borde ha på klockan så man hinner göra något annat en sova, äta, blogga och jobba.

Jaha nu förflyttade sig Jonas till soffan. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar