onsdag 6 oktober 2010

FILMTIPS IGEN!

NÅ ÄNTLIGEN! Slipper jag in, det har tydligen varit nå fel så jag har inte sluppit in alls och skriva.

Här kommer några få foton från i Lördags. :) 





Några, tyvärr det blev bara två :D 
Men kvällen blev ju riktigt bra i allafall.

----------------------------------------
Ny praktik började i måndags. Så nu pratar jag finska hela dagarna. För min handledare kan ej svenska. 
Yess.. Men det är bara bra. Jag vill ju lära mig bättre.

Idag e jag faktiskt hemma. Jag har så sjuk hals så jag har svårt att svälja mitt eget spott. Så jag e runt lavoaren hela tiden och dumpar av mitt jädrans slem.
Man blir ju irriterad. 
Igår började jag tappa rösten så jag trodde den skulle ge sig av då också. Men ännu idag har jag lite kvar av den. Tack o lov. Däremot känner jag mig packad som en sill, i bihålorna och huvudet. Men nej tack, ingen bihåleinflammation vill jag ha.
Och nu ringde de nyss från mitt gamla jobb om jag sku ha vila komma och jobba kväll. 
Men de gick ju inte den här gången heller.

----------------------
JOO ANNARS, JAG HAR EN BRA FILM SOM NI MÅSTE SE.
"The Blind Side"
Det var Josefine som rekommenderade den för mig här om dagen.
Den är sjukt bra.


Idag skall jag ta mig tid och titta på PRECIOUS. 
Och ja vet att den kommer att vara super.

-------------------------------------

Läste också för ett par dagar sedan att peppar ordnar blogggala. Va kul. Dags att börja rösta på sina favoriter nu då.. ;) 



2 kommentarer:

  1. Finns int nå bättre sätt att lär se finsk än att va me nån som int kan nå annat :) Vann e du förresten?

    SvaraRadera
  2. Hödu ja e på Rehab hemmet. Ett gult hus bakom skolans rökruta. :)

    SvaraRadera