söndag 17 oktober 2010

Spaniens MMA Kung ? :D


Vilken lyckad söndag alltså. 
Jag blev sjukt glad när jag loggade in på mitt Youtube konto idag. 
Jag hade fått ett oväntat mail från självaste Oriol Gaset, stor fighter från Spanien.
Jag hade laddat upp ett klipp från hans fight från BP på youtube. 
Det var den sista fighten på kvällen och den var ju klart bäst. 
Här kommer mitt svars email till honom. 


 Hello mr. Oriol :) Nice to hear from you. I don´t have more than just the final part, i´m sorry. The fight was awesome and we hope to see you in Vaasa again sometime.

Sincerely
Elisabeth



Här har han sin  hemsida. Han har till och med laddat upp klippet från BP som jag filmade. Mycket trevligt. :)






Nu skall jag bara softa och njut av denna söndag. Mycket annat har jag väl inte att tillägga idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar