lördag 2 oktober 2010

Extas

Något som jag älskar så mycket nu är min nya deoderant jag sku kunna sitta med flaska intryckt i näsan hela dagarna. OCH hörni Ojj ojjojj guuud vad gott det är med vårrullar och ris till, jag tror jag dör av alla läckerheter idag. 
Jag kom nyss hem från stan.
Jag har ätit vårrullar :)
Ja har bevis!

 På torget i Vasa har de världens godaste vårrullar.

Jo och kan ni berätta för mig hur fan man kan ta ut 140 € när man igentligen bara skall ha 20€, hur kan det bli så fel. Min hjärna fick säkert någon slags kortslutning. 
Ikväll skall jag förstöra den ännu mer med allt dricka jag har handlat. :P

Här har jag ett foto på Jonas. I morse hade han morgongymnastik som alla andra Lördagar. Plus att han hade huvudet under en handduk. Cascada tyckte det var lite småkul.

Här har jag ett på väg till gymmet foto från igår. 


Nå mycket annat har jag inte på hjärtat idag. Förutom att mina skinnlappar är väldigt ömma idag. Jag antar jag gjorde bra ifrån mig igår. 

Ha en riktigt skön helg. De ska jag ha i allafall. Byeee



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar