onsdag 29 september 2010

Myself and I

Hyvää iltaa pikku makupalat.. olen Elli ja tervetuloa minun elottomaani blogiini. hmm, det for lite fel..
(jag fick lite Magnus fiiilis iallafall) :P



Helgen är på kommande, och det kommer bli en awesome weekend. Vi är bjudna på badbaljo-fest. Så jag kommer garanterat ha massor med roliga foton sen på söndag. Annars lever livet precis som tidigare. På måndag börjar ny praktik. Så imorgon bjuds det på bulla och kakor där jag varit nu de senaste 5 veckorna. Skönt att ha färdigt halva praktiken. Nu har jag bara en rapport jag måste få skrivit. Så imorgon skall jag försöka få något gjort av den, om jag orkar.


Nu blir det lite gymfoton :) Hejsvejs.

Efter gympasset känner man sig lite skönt uppsvullen i musklerna. Riktigt skön feeling. ;)



En trött Elli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar