lördag 18 september 2010

NO SHOTS FOR ELLI THIS WEEKEND

Oj vad jag är nöjd över dagens inköp, en ljuuus väst. Najs eller bajs?
Kanske int så snyggt med klänning under men. :b
.
Idag var det meningen jag skulle läsa på tent och skriva arbete. Men vad fan, det slutade med att jag var ute på stan hela dagen, (tredje dagen i sträck) "sliter mig själv i håret och slår mig på handen".
Åh nu saknar man den där jäkla självdisciplinen igen. Nåja nästa vecka en bättre vecka. Kanske

Jo och annars hittade jag en blogg igår som nu ligger på min favorit lista. Ingen annan mindre än Magnus från X3M. Ta en titt Sama Suomeksi, I just loooove this guy. Jag drömde till och med om honom inatt. hehe

Annars blir det vinkväll med tjejerna ikväll. Jonas skall ju spela Halo med sin bror, så det är nog lika bra man avdunstar då. :) Ja vad var det jag sa i förra inlägget. Skall försöka hålla mig bort från shottar ikväll. :b


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar