lördag 11 september 2010

Naken gymnastik bl.a

Igår blev det en riktigt bra Fredag. På kvällen for vi och åt pizza innan Idol började.
Jag måste visa. Detta är stans bästa Kebabpizza, både röd och grön paprika, feta ost och rödlök och förstås Ost och kebab finns på. Den är så otroligt god, och fyllnaden passar utmärkt tillsammans. 



Jag ute på Vasas esplanad påväg och äta Pizzzaaaa  :)


Senare hade Cascada det jätte skönt i sin paff låda. 



Bevis: Frassen Casanova har blivit lite smått fåfäng. Känslan har jag redan fått tidigare men inga fotobevis fått. Men nuuuu. :)




Haha.. fick mig ett gott skratt imorse. 
Jonas kom på att han skulle göra armhävningar, naken. 


Dagens look, på väg in till stan.

 Jonas blev jätte nöjd över sitt inköp, en väska. Han har nu pratat om en sådan i flera år. Han behöver ju den när han skall på arbetsresor säger han. :)

Det blev också en Arnolds munk, guuud så gott. :)


Nu skall jag färga håret, igen. Skitfärgen som jag köpte igår gjorde ju håret så det blev orange. Tydligen måste det vara BLONDERING, fast det var min utväxt jag skulle färga och den var nog verkligen inte mörk. Så nu tar jag tag i saken igen och blonderar det med starkare färg.
Jag har också köpt vin ifall om jag behöver. Man vet ju aldrig vad som kan hända ikväll. :P
Nej nu får det vara färdigt med detta långa inlägg. Baj.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar