fredag 10 september 2010

Grått och lockigt

Det är Fredag hörni... guud så skönt. Jag skall försöka att INTE tänka på skolan, få se hur det går mån tro.
Ikväll blir det bara luuungt. Det kommer ju Idol, då kan man ju inte hitta på en massa annat. 
Tjaa jag har nog ingenting annat på hjärtat. Förutom att jag fick ett roligt mess från Jonas för en stund sedan. Han e nog rolig mannen min. :D De är ute på cykelfärd från jobbet. Låter ju inte som världens roligaste. Men jag skrattade och var tvungen att läsa det flera gånger. Men han var verkligen allvarlig i det han hade skrivit. :D 

Jag började nyss fundera om jag borde fara iväg till citymarket och handla hårfärg. Så kan jag i något skede också fara och klippa mig. Tycker att min egen hårfärg har blivit så ful nu på senaste, när solen inte bleker det mera. Så då blir jag riktigt platinablod med en nyans av grått om jag färger det och tvättar det med silver schampo. Det är min favoritfärg nuförtiden.                                 Såhär såg jag ut ett tag. :)


 
Nu har jag inget annat mera att säga än trevlig helg människor.

1 kommentar: