måndag 20 september 2010

-No pictures for my own safety-

Ja, meningen var ju att jag skulle dela med mig foton från i Lördags. Men jag konstaterade dagen efter att fotona blev inte riktigt lyckade. Största problemet för mig den kvällen var kläderna. Jag var sååå missnöjd. :D Emma lärde mig hur man skall dra upp strumpbyxor och hur en midjekjol skulle klädas på. Jag var nog så osexig som man bara kunde bli. Jag hade nog show med allt den kvällen. hehe..men vi fick ju skratta i allafall. Min outfit blev nog helt bra iaf, jag klädde av mig hälften av det jag hade på mig från början, och jag blev nöjd. Herregud.  Men kjol och strumpbyxor är nog inte min grej. Nästan gång blir det jeans och en topp. Tro mig.

Nu ska jag äta Lax i min ensamhet. Jonas är på arbetsresa till H-fors, han kommer hem på Onsdag. Lite ensamt men till lika mycket skönt. Bra att känna lite saknad ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar